piątek, 23 lipca 2010

Opowiedz mi dziadku…. piekne obrazki

  
 

 

Opowiedz mi dziadku….
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Opowiedz mi dziadku, bajkę o dziewczynce,
Co żabkę znalazła, w trawie, w koniczynce.

Żabka tak figlarnie, do niej rechotała,
A zielona była, oraz bardzo mała.

Jak to dziadku było, co się stało potem,
Że dziewczynki życie, los wypełnił złotem...?

Widzisz moja wnusiu, ona dobra była,
Zupełnie niechcący, na żabkę trafiła.

Serce miała czułe, więc się zatrzymała,
Kiedy z nad strumyka żabka zaglądała.

Strumyk cicho płynie, wiatr trawkę unosi,
Żabka wciąż spogląda, o całusa prosi.

Więc się pochyliła, całus słodki dała,
Po tym co ujrzała omal nie zemdlała.

Już nie było żabki, co się do niej śmiała,
Teraz tuż przed sobą, cud księcia ujrzała.

Jesteś mą księżniczką, zrzuciłaś zaklęcie,
Patrzył na nią wdzięcznie i wyciągał ręce.

Wezmę cię ze sobą, do krainy bajek,
Teraz mi obiecaj, że swą rękę dajesz.

W moim sercu tyle dzisiaj jest miłości,
Chcę cię już na zawsze na mym zamku gościć.

Tyle lat czekałem, byś się pojawiła,
I całusem słodkim zaklęcie zrzuciła.

Wnusia się uśmiecha do dziadka słonecznie,
Co też jej odpowie, gdy zapyta grzecznie.

Oj dziadku kochany, powiedz swojej wnusi,
Czy mam dać całusa, kiedy żabka kusi…?
17.07.2010.TJ.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz