środa, 1 września 2010

Do przedszkola czas....1.09.

          

Do przedszkola czas....1.09.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dla Przemusia...

~~~~

Stałem dużym się chłopakiem,

Wnet zostanę przedszkolakiem,

Z dziećmi będę tam żartował,

I obrazki kolorował.

 

Zaprowadzi mnie tam mama,

 Bardzo wcześnie, już od rana,

I nie mogę wziąć Achmeda,

Tam nie wolno i nie trzeba.

 

Myszka w domu zostać musi,

Chętnie wziąłbym, tak mnie kusi,

Ale mama nie pozwoli,

Choć rozstanie nasze boli.

 

Do przedszkola przyjdą dzieci,

I gdy deszcz i słonko świeci,

Panie wszystkie razem zbiorą,

Wtedy  bawić się pozwolą.

 

Tu w przedszkolu nikt nie płacze,

Tylko śmieje, bawi, skacze,

Ja tam wezmę w moją teczkę,

Piłkę, misia i chusteczkę,

 

Każdy będzie miał zabawki,

Gdy pójdziemy na huśtawki,

Pani zagra ładne dźwięki,

Będą wiersze i piosenki.

 

Nikt się nudzić tu nie zdoła,

Chociaż jeszcze to nie szkoła,

Lecz to czas, gdy się uczymy,

Dzieciakami być dzielnymi.

24.08.2010.TJ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz