czwartek, 30 września 2010

Moja lalka.....

          

 

Moja lalka…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bawię się dziś lalką nową,

Ma sukienkę kolorową,

I kokardy na warkoczach,

Dwie iskierki srebrne w oczach.

 

Tak uśmiecha się cudownie,

Bo psikusy ma wciąż w głowie,

No i kiedy proszę ładnie,

By usiadła, bo znów spadnie.

 

Zerka na mnie tak figlarnie,

Gdy łyżeczką małą karmie,

Nie chce sama w wózku siedzieć,

Gdy ją wkładam  po obiedzie

 

Chodzi ze mną na plac zabaw,

Dzieciom innym opowiada,

Jak to lalką być wspaniale,

Można marzyć i tak dalej.

 

Można schować się do wózka,

Iść za rękę i na nóżkach,

Można siąść przy innych lalkach,

Czasem ukryć w nowych bajkach,

 

A gdy nucę do podusi,

Nie da się do spania skusić,

Tylko słucha  kołysanki

Do mnie szepcze….. oczka zamknij….

26.09.2010.TJ.

 

 

1 komentarz:

  1. muszka7@buziaczek.pl30 września 2010 07:55

    Zapraszam do mnie, bo właśnie zaczynam swą przygodę z blogowaniem.http://dzieci-i-my.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń