wtorek, 21 września 2010

Mój dziadku.....

        

Mój dziadku…..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziadku z wnusią zjedz śniadanie,

Mam do ciebie znów pytanie,

Ty znasz tyle opowieści,

Mój plecaczek ich nie mieści.

 

Chcę odnaleźć rybkę złotą

Bo mam dziadku mały kłopot

Chcę odnaleźć ja na chwilę,

Może powie nam motylek.

 

On skrzydełka swe rozkłada,

 Dużo słyszy, gdy tak siada,

Niech popłynie razem z nami,

Może miejsc tych poszukamy.

 

Weź więc wnusie swą kochaną.

Gdy nad staw pojedziesz rano,

Tak zawołam ją cichutko,

Gdy podpłyniesz naszą łódką.

 

Jedno tylko mam życzenie,

Może czyjeś życie zmienię,

Gdy wysłucha rybka mała,

Zawsze będę się już śmiała

 

Babcia zza drzwi się wychyla,

Piękna jest ta twoja przyjaźń,

Bo nie myślisz tu o sobie,

Czyje smutne serce powiedz…?

 

Jest w przedszkolu kotka mała

Co na łapkę okulała,

Nikt poradzić już nie zdoła.

Rybkę pragnę więc zawołać.

 

Ona wszystko zrobić umie,

Więc na pewno mnie zrozumie,

Jej życzenia się spełniają,

Wszyscy więc jej wciąż szukają….

14.08.2010.TJ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz