niedziela, 22 sierpnia 2010

Moja mama....

      

Moja mama…..

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wszystkie piękne dziś na łące,

Kwiaty pozbierałem,

Dołączyłem ciepły uśmiech,

Mojej mamie dałem.

 

Ona zawsze się uśmiecha,

Taka jest kochana,

Nawet kiedy dzień jest smutny,

Od samego rana.

 

Rękę kładzie mi na głowie,

Szepcze ciepłe słowa,

Żebym grzeczny był w przedszkolu,

I z dziećmi nie chował.

 

Kiedy jest mi bardzo smutno,

Wtulam się w ramiona,

Nikt tak nigdy nie przytuli,

Tylko właśnie ona.

 

Nikt nie umie tak jak mama,

 Problemom zaradzić,

Zawsze bierze mnie za rękę,

Delikatnie gładzi.

 

Kiedy jestem czasem chory,

W nocy pielęgnuje,

Opowiada piękne bajki,

I patrzy tak czule.

 

Zawsze będę przy jej boku,

I gdy  będę duży,

Ona jedna łzy zrozumie,

Oczy tylko zmruży.

 

No , bo jak nie  kochać można,

Tak wspaniałej mamy,

Przecież kiedy się uśmiecha,

Szczęściem tryskam cały…

21.08.2010.TJ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz